Äntligen kom den!

Efter väntan och väntan och väntan så kom den tillslut med posten! Jackan som jag beställt alltså. 1,5 vecka tycker jag är för långt att vänta, speciellt då man verkligen vill ha den. När jag kommit hem och testat den så säger min pappa "har du sytt den själv?", det var ganska gulligt..önskar jag hade kunnat säga ja men så duktigt är jag ju inte riktigt, haha. Solen har ju varit framme så mycket det senaste dagarna att en svalare jacka har varit ett måste. Inget jag klagar på!! Älskar detaljerna på jackan, var nog det som gjorde att jag bara kände att jag var tvungen att köpa den. Och materialet är helt underbart, så lent som det kan bli. Inte äkta skinn men det kvittar. Den kommer användas flitigt känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0