Årets badmode..

Är inte riktigt nöjd känner jag. Årets badmode verkar helt och håller vara bandaeu som är det som gäller. Ungefär 90% av alla bikinis från Hm är bandaeus. Jag tycker det är hur snyggt som helst för dom som har lite mer bröst än mig, vad ska vi som inte har silikonbröst eller större bröst än jag har ha? .. Har inte prövat så många modeller av bandeau så det kan ju hända att det finns nån som passar nog bra utan att man ser för platt ut. Haha jag får iallafall vara glad för dom som modellen passar bättre på!

Förra året sydde jag faktiskt min egna bikini, tog en vanlig bikini som jag sedan sydde ett annat tyg utanpå och la till lite detaljer. Blev nöjd med den, men bikinis är sånt man blir less på. Skulle kunna köpa flera nya per år för det kommer ut så många nya fina.

Förra sommarens skapelse. Älskar färgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0