Detox fotbad

Gosiga saker från din kropp..


Vet inte riktigt vad jag ska tro om denna behandling. Det är en detox för kroppen som man gör via fötterna. Man behandlas genom att ha fötterna i ett fotbad ca 30-60 min som då gör att toxider, gifter drivs ut ur kroppen. Bara fötterna har 2000 porer så jag kan tänka mig att en del skit kan komma ut där.. "Med ett Detox fotbad återfår alltså cellerna och hela kroppen sin balans, slaggprodukter och andra giftiga ämnen transporteras ut ur kroppen. Allmänhälsan förbättras drastiskt, självklart till det bättre."

Det låter ju hemskt bra, kul att jag aldrig hört talas om något liknande! Man kan kolla på bilder på en tjejs blogg som har gjort detoxen och bilderna är ganska skrämmande. Reaktionen kroppen får av behandligen gör att vattnet blir helt brunt. Men man blir samtidigt sugen på att pröva då man tänker på att man går och bär på all den skiten! Kolla bilderna och hennes berättelse om behandlingen HÄR.

Det finns en studio i Umeå "Berör dig" som gör denhär behandlingen. Just nu är det extra pris också i 3,5h till!! SÅ PASSA PÅ! 130 kr istället för 325kr! Jag kan verkligen inte bestämma mig, ska jag, ska jag inte? Känns lite läskigt samtidigit som det känns kul.. Ska fundera vidare, har lite tid på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0