För ansiktet

Denhär köpte jag för några månader sen, jag hade hört andra säga bra saker om märket så det kändes värt att pröva om det var en ansiktskräm som passade mig! Jag har väldigt blandad hy, både torr, normal och fet så det är lite klurigt att hitta ansiktkräm som hjälper mot allt. Denhär ansiktkrämen är för ungdomshy. Den ska återfukta utan att göra huden fet, eller täppa igen. Efter nu ha testat den så känner jag att den inte riktigt passar min hy, den återfuktar för lite. Den drar jättesnabbt in i huden, så det känns inte att man tagit på sig den, vilket är bra. Men den fräschar upp mer än att återfukta. Så har man en normal hy så är det bättre att ha en ansiktkräm med fett i, även fast man har feta ytor.

Jag har iallafall lärt mig att man aldrig ska torka ut huden, även fast den känns fet. Lagomt med ansiktkräm förbättrar dålig hy, fast det känns bättre att torka ut den. Använder man bara ansiktkräm regelbundet så vänjer sig huden och mår bättre av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0