Jag kan inte sluta tänka

på framtiden, på allt jag vill göra

Framtiden snurrar runt i mitt huvud, dag ut, dag in. Ingenting negativt, jag vill bara att jag ska ha möjligheten att göra vad jag vill nuuu. Jag vill göra så fruktansvärt mycket, pröva nya saker, utmaningar, äventyr, det mesta. Jag vill se nya saker, människor, miljöer och bara känna att jag kan. Bara känslan av att få vara någonstans där du aldrig varit förut, det spelar ingen roll om det är bra eller dåligt. På riktigt så skulle jag kunna bo i en kojja, vart som helst i världen men inte här. Alla vänner och människor jag har runt mig nu, här hemma är helt underbara. Det är inte dem jag vill ifrån. Jag är erbjuden jobb hela sommaren och troligtvis efteråt också så det är inte heller det de sitter i. Men jag vill bara uppleva nånting annat, nu medans jag är ung och inte har en hel hög med barn att tänka på. För barn ska jag ha. När man ligger i dödsbädden kommer man inte ångra det man gjort, bara ångra det man inte gjort. Så säger de flesta och jag litar på de. Så tänk på de, gör precis allt, allt du vill göra, tveka inte. Man kommer ångra sig.

Studenten, 2 månader kvar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0