Klar för bal

En smygtitt på det färdiga resultatet!

Jag är så glad! Har jobbat med klänningen hela dagen med mål att bli klar, och det blev jag! Nästan! Jag ska bara fålla upp den och fixa en liten hake så att det inte är någon risk att dragkedjan åker ned då den sitter rätt tajt. Sen så måste den såklart strykas och presses, en hel del..

Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha för skor till klänningen..ett smart val är ju att ha ballerina skor då man lär röra på sig rätt mycket under kvällen. Men man känner sig ju alltid finare med klackskor, kanske får bli något där mittemellan? Med kanske en klack på 5cm eller nåt. Spelar iallafall ingen roll hur skorna ser ut, för de ska ändå inte synas. Så lite hår och smink på dehär sen är allt fixat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0