Man tackar för den beräknade skatteåterbäringen

Eller tackar och tackar, jag har ju faktiskt jobbat för den! Så i juni, förhoppningsvis kastas några tusen (6) in på kontot! Feeeels goooooud! Sen som ni ser så står det Anna Åman på pappret. Är det så att man heter Anna Linnea Margareta Åman så kan man tydligen inte begära att de ska veta att man faktiskt heter Linnea och inte Anna.. Ungefär 9 av 10 brev som inte är typ lönebesked står det Anna på. Vet faktiskt inte om jag kan ändra det på nåt vis. Jag vill inte ändra så att det står Linnea Anna Margareta Åman, för det låter ju helt fel då man säger de! Så tänkte pappa och mamma också då de valde vilken ordning namnen skulle stå i. Som jag har namnen nu är det mest flyt i då man säger dom. Så jag kanske får ta och leva med att heta Anna på papper.. bara folk inte kallar mig det så är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0