Mer än ett hål i örat

Den här piercingen tog jag i sjuan, då man var lite mer ung och dum.. Det var jag och 2 kompisar som fick ett ryck och tyckte att det var en kul idé. Så vi tog, en tjock nål(!!) om jag inte minns rätt, kan ha varit en kanyl, och pressade och pressade sen igenom brosket. För det är väldigt mycket brosk så högt upp på örat. För att minska smärtan lite så hade jag ett plommon i munnen, som kanske inte hjälpte så mycket ändå.. Men inbillade mig att det gjorde de iallafall!

Så nu har jag haft dethär hålet i jaa runt 6 år och det har varit halvt oläkt större delen av tiden. Hålet är lite snett så då jag sover och har en piercing med plopp på baksidan så ligger den konstigt och gör att det gör ont. Men nu har jag haft en rund piercing i ungefär 1 år och hålet har blivit helt läkt! Weey! Förut hade jag en knöl bakom örat som blivit av piercingen med plopp men den har också blivit mycketmycket mindre nu. Jag vet jag varit tjurig.. men jag gillar den verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0