Mer spets, jag älskar det

Älskar spets, måste jag erkänna! Har varit ute efter ett spetslinne i någon form och hittade ett på HM i veckan. Hade extremt svårt att bestämma mig för vilken färg jag skulle välja, för ett linne fick faktiskt räcka (att jag har beslutsångest är inget ovanligt..) Jag älskar den ljusrosa färgen men ångrar mig lite, det fanns ett chock/mörkrosa linne också.. Jag tänkte på att jag kanske skulle använda det här linnet oftare, men nu när jag tänker efter så tror jag faktiskt att jag skulle använt det andra lika mycket. Jag gillar knalliga färger på kläder!

 

Urringningen på linnet var inte riktigt som jag hade önskat, men jag kan, om jag vill, fixa det med lite nål och tråd. Och eftersom att linnet enbart är i spets så ser man rakt igenom tyget vilket betyder att man antingen måste ha en bra bh eller ett annat linne under för att inte blotta sig för mycket. Men det kommer ooooooooordnaaaa siiiiig, det gör det alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0