Naturens medicin

Första dagen i skolan kändes som en vecka mer än en dag. Lång alltså. Man blir så himla trött av att hålla igång en hel dag då man varit van att ligga ute i solen och må gott de senaste dagarna. Var så sjukt uttråkad ikväll efter middagen, kändes som att jag hade kunnat kuta ett varv runt jorden! Tog en promenad för att ha nåt att göra och det var inget jag ångrar att jag gjorde. Jag har också haft ont i framsidan av skenbenet i 2-3 dagar nu vilket jag inte har en aning vad det beror på men det känns mycket bättre efter att jag rört på mig. Men gör ont medans jag rör mig. Så är lite klurigt dedär.

 

Sen måste jag bara skratta åt det är sagt att biljetterna till balen släpps imorgon kl 10, men själv har man redan besällt och betalt biljetten! Ingen ordning alltså.. :P Känns då bra att man har biljett nu iaf då klänningen jag sytt väntar på att bli använd.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0