Oinspirerande dag

Nerkladdad ny jacka, inge plugg pepp, träningsverk, trött, lång dag har varit min dag idag. Känner att ingenting riktigt gått som det velat. Men trots allt så har jag haft en bra dag! Solen gör mycket, helt omöjligt att inte bli taggad på livet då man tittar ut och blir bländad av den stekande solen. Tackar för den! Träningsvärken från ett mördande muskelpass igår är inte att leka med idag, men som jag sagt förut, jag gillar det. Det ska kännas att man tränat. Jag skulle egentligen iväg och träna bort träningsvärken med ett spinningpass ikväll men pappa kom hem försent med bilen, så det blev min bortförklaring/räddning. Pjuuuh! Men imorn då jäklar, dagen kan bara bli bättre än denna. Mer sol, träning, piggare jag osv. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0