Ordning på alla halsband

Min lösning!

Måste säga att jag är glad att jag kom på denhär idén. Höll på att bli tokig på allt trassel när man skulle ha ett halsband. Jag hade förut alla halsband på EN krok och när man väl skulle ha ett halsband som hängde längst underst så tog det en evighet att få fram det. Vanliga små spikar skulle inte funka. Halsbanden skulle falla av. Så jag kom på den lysande idén (kanske inte finaste) med att ta spikar med en sån där krok på som man sätter fast kablar mot väggen med. Kroken är vinklad uppåt så att halsbanden inte kan glida av spiken. Mer än häften av alla halsband är gamla som jag inte använder längre, "love" halsband,  halsband med fula blommor och fjärilar..men jag tänker hela tiden att jag kanske någon gång vill använda dem så därför låter jag de hänga kvar. 2 på varje krok, inget trassel!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0