Rökfylld lägenhet, söndersmält skärbräda..

och brända popcorn..

Satansjäklahuvudvärk som fortfarande sitter i. Det blev därför en lugn hemmakväll som jag skulle göra lite bättre med en skål nypoppade popcorn. Men så bra kan man ju inte få ha det.. I min brors underbara, hela microvågsugn så funkade det inte riktigt att poppa popcorn. Plattan som snurrar är borta så popcornen blev inte jämnt poppade vilket resulterade i att de brändes sönder totalt i mitten. Jag kände att det luktade bränt och när jag öppnade micron så välde det ut rök, en bränd påse och en smält skärbräda (som påsen låg på) var vad som kom ut. Men eftersom att jag var så sjukt sugen på popcorn som jag typ aldrig äter så har jag nu pressat i mig nästan en hel påse brända popcorn, med lite extra salt och smör på. Är man sugen så är man! Ha en trevlig fredagskväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Josefine

hahahah gullgumman <3 smakade det bra? :)

2011-04-16 @ 11:21:57
URL: http://josefinehammarstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0