Shoppingsug

Herregud, har hunnit med mycket idag och dagen är inte ens slut, känns bra! Först vaknade jag runt 9, fick nått ryck och städade min bror lägenhet från topp till tå + balkongen. Så nu är det superrent och fint här. Sen för att fördriva tiden under dagen så gick jag ner på stan för att blandannat köpa skor på hm som jag planerat. 20% rabatt för alla medlemmar. Slit och släng skor! Men fick med mig lite annat hem också, en rakhyvel som jag egeeeeentligen inte behövde då jag har en bra Lady Shaver, men rakhyveln är nog liiiiiiiite bättre. Sen köpte jag även en ny ansiktskräm för att den jag använder nu är snart slut. Sen en ögonkräm (för rynkor, haha illa jag vet) som jag kan ha som reserv den dagen den jag har nu tar slut. Båda från märket OLIV. Nöjd och glad:)

Kvällen erbjuder god mat, öl och utgång! Wehooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0