Skor till balen

Högklackat, lågklackat, inga skor alls?....... Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha för skol på balen. Min klänning är ju lång, så egentligen kommer inte skorna synas. Kanske lite av tån om man går. Högklackat känner man sig ju oftast finare i. Man jag är ju redan lång, så jag har ju inte direkt något behov av att bli längre heller.. Och sen så lär det ju bli en del dans på balen, så man vill ju inte få ont i fötterna! Funderar nog ändå på att ha ballerinaskor, skulle vara så skönt. Inte nödvändigt att få en förstörd kväll av onda fötter. Jag har inte fållat upp balklänningen och det kan jag inte göra förens jag valt skor, så känner lite press på mig att jag måste göra det snart.. Attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0