Sooooommar, sommar och sol

Helgen har varit suuuuperduuuuper. Fredagen bjöd utgång, lördagen bjöd på stek på Josefines altan hela dagen (det tog på rejält). Sen bjöd hon på en sjukt god middag med sparris, avokado, korv och potatissallad bl.a. Efter det gasade vi in till stan, drack lite och hade trevlig och hamnade sen på en hemmafest istället för krogen som var tänkt från början. Men jag hade hur kul som helst ändå. Lyckades lura typ 15pers på festen att jag kom från Skåne. Frågan är ju hur de verkligen kunde gå på det, för jag kan inte direkt säga att jag spikar den skånska dialekten. He he. Det var kul kan jag lova!! Igår gjorde jag, josefine och jocke en repris på lördags dagen, sol på hennes altan hela dagen. Sen kom hennes föräldrar hem och bjuder på grillat med allt gott till man kan tänka sig. Kunde inte bli så mycket bättre! Och idag, ja jag försöker verkligen ta vara på solen. Har legat ute och halvt solat och halvt pluggat. Men de disiga molnen sviker lite idag..

Man märker direkt att när det börjar närma sig sommaren så blir datorn tråkigare och tråkigare, folk drar sig ut istället. Man sätter sig men går lika snabbt därifrån igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0