Time flies by

Hämtade ut denna låda idag..

Med dethär innehållet!! Student 2011

Tiden bara flyger förbi.. helt otroligt att man snart gått ut skolan. Vart tog alla år vägen? Jag minns dagen jag började 7.an och hade inte ens gymnasiet i huvudet då. Jag minns första dagen på gymnasiet och tänkte jag dör,  inte 3 år till.. Och nu är det 2 månader kvar ungefär!!! Känns så bra att jag inte finner några ord för det! Tiden efter skolan, då man står där utan någonting ser jag bara som en möjlighet. En möjlighet att göra precis som jag vill, fara dit jag vill, jobba och bo och bara ha det bra. Visst är man beredd på motgångar, men det ska man alltid vara, vara stark. Ser framemot det, snart där!

Har förövrigt hunnit med en hel massa saker idag, och dagen är inte ens slut! Duktigt duktig. Först skola, sen pizzalunch med Anneli (tjejen jag är kontaktperson åt) sen vidare till jobb på Coop i 4 timmar. Har som ingenting att klaga på idag, allt har bara flytit på bra och det får det fortsätta med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0