Gaah så roligt!!

Har ganska precis kommit hem från ansiktsbehandlingsgrejjset! Det var över mina förväntningar, hade ingen aning vad det var jag följde med på innan jag for bara att det skulle handla om behandling av ansiktet. När vi kom dit möttes vi av två supergulliga tjejer som förklarade att vi skulle få en genomgång av Mary Kay produkter samtidigt som vi testade alla grejer. Så steg för steg gick vi igenom alla produkter för ansikte och händer. Jag blev heeeeelt såld, efter att ha prövat en microscrub för ansiktet så var min hud mjuk som en babystjärt. Alla produkter gjorde verkligen stor skillnad. Fanns en magisk skrub för händerna också. Jag gick hem tomhänt då grejerna kostar en del och inte är till så stor nödvändighet än till min ungdomshy. Vissa grejer hade jag gärna haft men kände att jag inte var i jättebehov.

Sen så har jag bestämt fikaträff på torsdag med en av tjejerna som höll i träffen idag. Vi ska träffas och prata om hennes jobb, vad hon mer exakt gör. Hon söker nämligen fler återförsäljare runt om i Sverige. Jag är helt vilsen då det gäller min framtid så jag är helt öppen för förslag. Spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0