Spökar?



Jag brukar inte tro på övernaturliga grejer.. men igår hör jag plötsligt hur det smäller till då någonting ramlar i golvet. När jag kommer in i sovrummet ligger en 2kg tung vas på golvet, det är vatten, glas och rosor överallt. Vasen stod på byrån, långt in, stadigt. Jag har verkligen tänkt och tänkt och tänkt men det är heeeeelt omöjligt att den ska ha kunnat ramla av sig själv. Den hade kaanske kunnat ramla, men då åt andra hållet. Inget fönster var öppet så den kan inte heller ha blåst ner. Det hjälper inte hur mycket jag än tänker på det, kommer ändå inte få nåt svar på hur det kunde gå till. Men det är väldigt störande och skumt att en så tung vas helt plötsligt flyger av byrån. Spoooooky.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0