4 dagar!!

Såhär fint har hon vi hyr lägenheten av gjort utanför oss! Kjeeempekoseligt!

Idag har det verkligen varit All in på jobbet.. vi var en för lite på jobb så vi hade lite mer att göra än tänkt! Men med våran superpositiva inställning så skrattade och kjämpade vi oss igenom julkaoset idag! Efter jobbet gick jag faktiskt och solade, första gången sen i somras. Kände mig lite fräschare efter det faktiskt! Sen har jag hunnit träna en snabbis, och nu suttit framför tvn och haft Sunes Jul maraton. Härligt gånger tio!

 

FYRA DAGAR KVAR tills jag är hemma!!!!!!! Känns helt sjukt, går som inte förklara, gaaaaaaaalet kul iallafall!! Känns bara som så overkligt att komma hem igen när man inte varit hemma på 3 månader nästan, tidigare har jag typ varit borta 1 vecka hemifrån. Taggad tjej är rätta ordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0