Anna

Jag hade visst namnsdag idag! Anna står det fint i kalendern och jag heter ju Anna, Linnea, Margareta. Så då vet ni det om ni vill gratta mig med massa presenter på den stora namnsdagsdagen:)
Fy vilket väder idag, eller blev ledsen för att det inte var sol ute bara.. menmen! Just nu sitter jag och väntar på mitt ofantligt sega ägg som ska kokas klart, för sen ska jag gå en liten extra runda innan jag går mot jobbet, bara för att vakna till liv lite! Idag är jag ryddevakt igen på jobb, tjihoo! Så jag slipper prata med alla stressade, julhandlar människor idag med, fast det är kul det med! Så jobb till 19, sen får jag se vad kvällen har att erbjuda här i huvudstaden.
En liten uppdatering om mitt experiment med öljästen.. har druckit (diskvattnet) i en vecka nu och har inte direkt märkt någon skillnad (på hud/hår/naglar), har iallafall vant mig med smaken lite! Men allt sånt "tillskott" brukar ju ta sin lilla tid innan det ger verkan, tålamod är bra att ha helt enkelt!
Ha en kalasfin dag allesammens, för de har jag tänkt ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0