Experiment Öljäst


Gillar små experiment och testa nya grejer så nu ska jag pröva och se vad öljäst har för verkan! Som vissa kanske vet så är vanlig öl bra för hår, hud, naglar (som då innehåller öljäst) så man kan ex. göra en hårinpackning av vanlig öl. Kanske inte låter som det fräschaste men det ska funka! Öljäst är ett tillskott som man tar för att få i sig extra B-vitamin som är bra för som sagt hy, hår, naglar. Öljästen jag köpt är ett pulver som man blandar med vatten och sen dricker 1-2 gånger per dag. Vattnet ser ut som ett ljusbrunt grumligt diskvatten.. och det smakar stjärt!! Jag har druckit det 2 gånger och höll på få kväljningar båda gångerna men Mickan tyckte det smakade bra.. så frågan är ju vem det är fel på?? Jag tror jag aldrig druckit eller ätit nåt som varit så äckligt,, helt sjukt verkligen! Men på nåt jäkla vis ska jag få i mig pulvret tills det är slut! Måste ju se om alla goda ord om öljäst är sanna! Tjurig är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0