Fortsätter experimentet..

Drack nyligen min goda öljäst shot, mjuuuuuummiiieee... Nä men kväljningarna jag får av att dricka det har börjat lugna sig lite. Varje morgon och kväll jag dricker det så tänker jag om och om igen att ååååh så gott det är! Och det har ju hjälpt! Har inte märkt någon skillnad på hår/hud/naglar än vilket öljästen ska hjälpa mot men har ju bara druckit det i några dagar. Krävs nog minst 2 veckor innan man ser skillnad. Tåååålaaaaamooooood! 

Nu ska jag sticka iväg på gymmet och bränna lite onödiga kalorier och bygga lite på mina obefintliga muskler! Om jag tar mig dit.. sjukaste vad snö det har kommit sen igår kl 16, skojjar inte om jag gissar på 20 cm! Fint att se på, mindre kul att trampa runt i. Men alla måste ju iaf gilla ljudet och känslan när man går i knårrande snö!


Seeen.. jobb till 22!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0