Ibland vill man ha en man i huset..

Klivit upp - svurit åt tvättmaskinen som inte går att öppna. . . (full med blöt tvätt) - käkat frukost - lyssnat på partymusik och taggat ännu en fantastisk dag i detta land! Idag blir det jobb 10-18 sen ska jag hem till Therese jag jobbar med för hon och Sofia, som jag också jobbar med ska baka lussekatter och pepparkakor efter jobbet, så jag är välkommen att komma och äta upp allt sen:) Målet är att gå och träna innan jag går hem också, för det har det blivit lite av i helgen. . Hehehoho!
Har jag inte sagt det tidigare.. så säger jag det nu, lyssna på
Hjem till dae(norsk ä) - Sirkus Eliassen !! Världens mest härligaste, gladaste låt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0