Lovely sunday!

Min helg.. Fredag jobbade jag till 19 och började 8 på lördag så fredagskvällen bestog av filmmys! I lördags jobbade jag ju och det märktes verkligen att det var sista lördagen innan julafton. . . . heeeelt sjuuuukt vad mycket folk det var på sentret!! Jag hade turen att få stå vid ett "standbord" en bit från cafeet där vi sålde lite julgrejjer från cafeet. Liiiite lugnare där! Sen var det dansuppvisning i sentret också som jag fick se! Barn mellan 5 och 12 som dansade alla möjliga sorters danser. Fick rysningar för att de var så himla söta och engagerade! Sen igårkväll blev jag meddragen till sentrum för att åka skridskor på en sån romantisk skridskobana man ser i film. Men mina fötter sa nej, så vi skippade åkandet för den gången.

Idag har jag varit ledig första dagen på 11 dagar, gryyymt härligt! Så imorse blev det sovmorgon, sen drog jag, Mickan och syster iväg på Ikea för en runda julhandling som vi avslutade med ett svenskt julbord! Guuud så underbart gott med lax, prinskorv, skinka, sill, ris a la malta osv osv!! Efter julbordet for vi vidare till en senter som är Oslos största, på 2 timmar han vi inte ens gå igenom halva. Galet stort. Nu är vi hemkommen med trötta ben och några påsar julklappar. Jag som skulle slippa köpa julklappar, men man har ju en familj som ändå tjuras med att köpa julklappar fast man inte vill, så då måste man ju köpa nåt tillbaka..

NUU - glögg, pepparkakor, sunes jul och smarrig doft från kladdkakeljuset jag köpte idag! FUN FUN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0