My morning

Halloj halloj! Dagen har varit liiite annorlunda än annars, jag jobbade som ryddevakt idag vilket innebär att man har ansvaret att hålla koll på disken osv. Faktiskt riktigt skönt att slippa stå så mycket i kassan! Jobbade mellan 11-19 så jag hann tillochmed med lite imorse. Klev upp runt halv 9 (livrädd för att Mickan inte kommit hem efter jobbfest på stan igår, tur hon smsat att hon var i tryggt förvar iaf), käkade frukost sen gick jag på en liten promenix och tog sen en runda på gymmet. Bra start på dagen helt klart! Annars har det inte hänt så mycket annat idag.. sista 2 timmarna på jobbet var sjukt sega, drack kaffe och pratade strunt, samtidigt som jag iofs hann med lite som man annars aldrig hinner. NUU blir det parkering i soffan, lyx att ha tid med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0