När du tror du har använt dina sista krafter.. så har du bara använt hälften av dem!

För en vecka sen cirka såg det ut såhär då vi kikade ut, sen försvann all snö, men nu verkar den komma tillbaka! Vitt på hela marken vad jag kan se!:)
Det är helt obeskriiiiiivligt vad trött jag är, denhär veckan med jobb har verkligen varit påfrestande! Jag har sovit som en stock på nätterna, ätit bra osv, så har verkligen gjort allt för att orka med dagarna. Men julen är minsann inte att leka med. En vanlig dag på året då vi har mycket att göra så har vi ett "salg" på ca 25 000 på en dag, nu under julveckan har vi ca 50 000 och imorn ska vi ha 90 000 i salg!! Alltså mer än dubbelt så mycket intäker = dubbelt så mycket att göra, dubbelt så mycket folk! Så alla verkar vara ute så i sista sekund? jajja, laddar upp för en ny dag med full fart! Tur jag har kul dagen igenom iaf! Längtar verkligen tills imorgon då jag får sitta ner i en bil i 10-12 timmar!
FÖR IMORGON BÄR DET AV TILL KÄRA UMEÅÅ!!!!!!!!!!! Jul med familjen, sen att få träffa de som står mig nära känns så sjukt kul, verkligen sjukt kul! Har ingen hemlängtan, men nu när jag vet att jag ska hem så längtar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0