Sun is up

Inte varje lördag väckarklockan står på 05:45.. oväntat pigg är jag iallafall, kan inte bli så mycket annat med partymusik i hörlurarna! Snart ska jag iallafall iväg på jobb för min första öppning av butiken. Spännande! Det kommer nog gå superT, inga större konstigheter. Har värsta smygtaggen i kroppen, så dethär kommer nog bli en bra dag!! Kommer va extremt mycke folk idag som är ute och julhandlar, men vi ska nog kunna ta hand om dom! Sen slutar jag kl 15 idag, mitt i ruschen, så jag slipper lite av det värsta. He he. Taggar kvällen också, vad det nu blir men har några alternativ på kuliga grejer att hänga med på, börjar 12 imorgon, så kan vara ute gaaanska sent ikväll iallafall:) Hoppas ni inte är allt för slita där hemma idag denna lördag gott folk, haaaadeeee !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0