Æ synets du e kul æ lika dæ

Humöret är verkligen på TOPP idag!! helt sjukt!:) Efter 2 dagar då jag varit helt förstörd av trötthet så vaknade jag imorse av mig själv klockan 10, Mickan sov så gott att jag inte ville störa, så jag käkade frukost och gick till gymmet! Efter det köpte jag med mig 3kg frukt hem och drog sen med Mickan ut på en promenad i solen för att gå "utsiktsrundan". Lovade henne att det inte skulle bli en lång promenad.. 1,20 h senare kommer vi hem, dyngblöta i svett och med knallröda kinder. Woppsii! Känns oväntat skönt iaf att va ledig en dag då jag jobbat extra utöver heltiden de dagar jag egentligen skulle varit ledig.

 

Igår efter jobbet åkte jag ner på stan för att käka middag med de 3 heltidarna jag jobbar med. Sjuuuukt gott med riktigt mat. Amerikansk mat i MEGA portioner ♥ I 2-3 timmar satt vi och käkade och pratade och skrattade åt allt annat förutom jobb och gick sen hem (för) mätta och väldigt belåtna. Helt underbara människor, jobbet blir bara roligare för varje dag jag jobbar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0