Tur man är ung

Kan ju inte annat än skratta, blir lika förvånad varje gång jag klarar av att jobba en hel arbetsdag utan sömn natten innan! Igårkväll satt vi fyra stycken i en lägenhet i stan och drack öl och pratade hela natten, sådär när man känner att man skulle kunna skippa att gå och lägga sig helt för att det är så trevligt. Hela gårkvällen så hade jag ju i baktanke att jag skulle upp idag tidigt och jobba (på Samson i stan där jag hoppade in extra) men klockan blev, halv 1, halv 2, halv 3 osv. Tillslut kände jag att de nästan var onödigt att gå och lägga sig. Men lyckades nog iallafall med 3 timmars sömn. Går ju inte beskriva hur trött jag var imorse, långa tankeledningar naaaaaanting. Dagen tog slut tillslut iallafall och jag var där i tid och gjorde mitt bästa trots att jag egentligen borde legat och sovit. Jobb är alltid prio 1 för mig, skulle aldrig i hela mitt liv skita i jobbet för att jag inte sovit eller varit ute dagen innan. Man får bita ihop, ta sitt ansvar och bara göra det!
Helgen är över, vårt helgKalmarbesök åker hem imorgon och en ny arbetsvecka är på gång! Bubbelbadet, sen sängen, gillaaaa

Kommentarer
Postat av: Josse

Nähäädu! när du sov hos milton så skippade du allt jobbet ;)

2011-12-04 @ 20:34:39
URL: http://josefinehammarstrom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0