Inom loppet av en timme

Igår blev det en kväll med lite festligheter här i Oslo! Början av kvällen började helt sjukt, inom loppet av EN timme så händer det 3 grejer som jag och Mickan dör av skratt åt! Första - vi står på jernbanetorget (sentrum) och väntar på trikken.. då ser jag en kille komma gående mot oss och tänker "han känner jag" .. sen ser jag ju att det är han som kom tvåa i BigBrother förra veckan!! Både min och Mickans favorit!! Han gick förbi så nära att han tog i mig och när han gått en bit vänder han sig om och ler mot oss för vi började ju babbla direkt "de var han, de var han!!". Sen när vi sitter på trikken så råkar en familj med barnvagn bli klämd i dörren litegrand och då säger trikkföraren några meningar i högtalarna som var så klockrena att alla som satt på började skratta! Sen när vi tills sist ska upp i lägenheten vi var påväg till, så knackar vi på rätt dörr, men på fel våning... en kille i 25års åldern öppnar och både jag och Mickan bara stirrar på han, sen säger jag oj, blev nog lite fel nu.. och han ba "joo tror jag med, men ni är välkomna in ändå om ni vill". Vi skrattade och tackade nej till den inbjudan, även fast killen i dörren iiiiinte var pjåkig!
Sen fortsatte kvällen med lite dricka, spel och bra sällskap!:)

 

Straffet kom idag då jag jobbade 4 timmar i söndagsruschen.. mitt huvud var inte riktigt med kände jag.. Tur det bara var 4 timmar!:) Nu ska vi se på Lejonkungen, alledeles för länge sen sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0