Christmas!

Fantastisk jul! Sjukt kul att åka hem, synd bara att de 2 dagarna hemma gick alldeles för fort. Precis nästan så att jag han träffa familjen en dag och vännerna en dag. Bilresan gick bra båda hållen också, trots att stormen Dagmar ställt till det förjävligt. Så en bra helg blev det och det kändes skönt att komma tillbaka också! Det mindre roliga är att jag drog på mig magsår innan helgen för att jobbveckan var så stressig.. så hela helgen kändes det som att jag hade sår i magen vilken gör att man mår illa och har hemskt värk i magen.. sen i förrgår fick jag feber då jag kom hem från jobbet, hög feber, som höll i sig hela natten och hela dagen igår på jobbet. Var heeelt död, men lyckades inte hitta någon som kunde byta av mig på jobbet.. och som jag är så skulle jag aldrig kunna lämna min älskade arbetskamrater med allt jobb och bara gå hem. TUR jag är ledig idag iaf, såg några filmer igårkväll och somnade tidigit och idag blir det desamma. Stackars min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0