Regnjackan för regniga dagar på stan!

För dig som inte vill bli blöt..

 

Jag har fått höra att väldigt många gillar jackan och skulle vara intresserad av att köpa den, vilket känns hur kul som helst! Då jag sydde den tyckte jag inte alls att den var speciell.. men gillar den bara mer och mer! Den har en stor luva som skyddar bra mot att inte få blött hår och förstört smink plus att den har stora fickor som rymmer det mesta man behöver ha med sig. Jackan är rymlig så vill man så kan man ha en varm, tjock tröja under som inte syns kallare dagar.

Min lärare var på mig idag och gav mig förslaget att sy en hel kollektion regnkläder, vilket nog skulle vara en bra affäride då jag tänker efter! För vart kan man hitta snygga regnkläder idag? Pösiga och tråkiga.. Så det är absolut något jag ska fundera på!

 

Skulle du vara intresserad av jackan så tar jag in beställningar, har även fler bilder!

Hör av dig - [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0