19 år

Om någon timme (23.45) så var det exakt 19 år sedan jag kom ut ur mammas mage. Tiden går undan.. framför att bara de sista åren. Minns det som igår när jag tog körkortet på min 18årsdag. Men vilken värdelös ålder att fylla!! Jag får köpa tokab! vilket jag fick igår också.. jag för köpa 3,5or! vilket jag fick igår också.. Jajja.. ska nog överleva ett år till tills jag fyller 20, då får jag iallafall gå på systemet:)

Dagen har firats med sol med Josefine i den 30gradiga värmen, fick också en jättefin klänning av henne!! ♥ Sen har jag varit hemma i Tavelsjö i eftermiddag och ätit grillat, tårta och krämbullar med familjen! Fick precis vad jag önskat mig, en resväska! Den ska användas flitit framöver. Fick även biobiljetter och superfina rosor!

Nu funderar jag bara på att lägga mig i soffan och göra ingenting (har gräddkoma), är ganska trött efter gårdagens roligheter. Var uppe till 5 inatt! Igår så åt jag Mickan och Nadja tacobuffe på en uteservering i stan, sen bar det av mot Grubbe för altanförfest och sen utgång på taket. :) Han även att springa förbi nya båten innan den stängde. Mysig, men bara massa gammfolk..

Tack alla vänner, familj, vakter för gratulationerna! Har tyvärr inte en bild från gårdagen eller dagen då mitt minneskort av någon anledning sprack och gick sönder nu då jag skulle lägga in bilderna.. TYPISKT..

♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0