Dagens - flådd häl

Känns bättre att titta på bilden, för den framhäver inte det värsta!

Olidliga bett.

Ganska "icke händelserik" dag på jobbet idag faktiskt. Extremt mycket att göra, men annars inget speciellt. Sista timmen blev inte den roligaste.. 2 träpallar som stod på högkant ramlade av nån anledning och skrapade upp baksidan av min vad och hälsena. Jag brukar inte vara känslig mot smärta men smärtan på hälssenan var OLIDLIG, blev illamående och haltade som en skadeskjuten ko sista timmen. Inte kul. I mina ögon för stunden blev pallarna någon levande som jag hatade mer än allt annat och stod och svor mer än en gång åt. Grrr! Och nu vill jag gå ut och gå, men tror ni det går???? Neeeeej. Kände verkligen, verkligen för att ta en promenad då vädret var så passade men kan ju inte gå barfota ju.. Grrr.

Inte nog med det, mina ben är verkligen utsatta i veckan.. i söndags låg jag ute och solade i nån timme, med vaderna och fötterna utanför filten på gräset. På kvällen är vaderna täckta av böljder, som blivit av att nåt litet satdjur varit där och tagit en tugga. Troligtvis nån myra? Det är nog bland de värsta bett jag haft, de ser ut som blåmärken och kliar helt sjukt. Att leva utan ben hade ibland kännts lindrigare då det kliar som mest..

Får nöja mig med att sitta inne ikväll och vänta på att det blir läggdags, tidig morgon imorn med. Kan ju alltid hoppas man får besök av nån/nåt kul!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0