Död hals..


Morningmorning! För att förklara med en mening hur jag mår så säger jag, jag mår inte bra. Vaknade klockan 6 imorse och höll på att avlida då jag kände hur ont jag hade i halsen. Det ser ut som att min hals är dubbelt så tjock, när jag dricker rinner hälften ned för hakan för att jag inte kan svälja sen är jag hungrig och trött vilket inte går att göra så mycket åt.. inte kult. Så nu sitter jag här och helt seriöst funderar på om jag ska fara till Ålidhem för att få botemedel. Får kanske skylla mig själv lite att det är värre idag än igår eftersom att jag blev meddragen på förfest efter jobbet igår och valde att halvsliten följa med. Sen hamnade vi (inte ovanligt) på taket!:) Mycke folk ute igår!

Aaaaaaajsii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0