Flashbak från Online-tiden

Såg en gammal arbetskamrat på Coop idag, från tiden på Online. Har snart gått ett år sen jag fick jobbet på Coop och jag sa upp mig på Online. Jag jobbade där i ett helt år och tjänade in en hel massa pengar, som fortfarande till stor del ligger på ett sparkonto och väntar på att bli använda till drömmar bla. och som buffert en tid om jag inte har jobb. Det var en underbar känsla att veta att jag inte behövde sitta en timme till i telefonen på Online den dagen jag sa upp mig.. Upplevde många hemska människor, långa timmar, press att prestera, men också väldigt mycket postivt.. jag utvecklades otroligt mycket som människa under året jag jobbade där, träffade massa fina människor, pratade med jättemånga snälla, trevliga personer från hela Sverige,  tjänade pengar och tog med mig massa erfarenheter och lärdomar därifrån. Så även fast så många bara säger negativa saker om Online så vet jag att det i de flesta fall handlar om dig själv. Vill du tänka negativt och ha inställningen till att det är ett dåligt och tråkigt jobb så blir det de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0