Goodmorning sunshine!

Såhär har jag suttit på balkongen bra många mornar i sommar. På 2 stenhårda plaststolar, mellan 8-11 och stekt! Vill man bli brun så vill man. Den randiga handduken har jag för att täcka min nya tattoo. Den gillar inte sol nämligen, läker inte och bleks. Tänkte inte så långt då jag gjorde den och hade planerat att vara vit resten av sommaren men hittade ju en strålande lösning!

 

Dagen idag fortsatte med en kaffe-bull-yatzydejt med Anneli i solen. Trevligt och vaaaarmt. Det regnade faktiskt ett tag under tiden vi satt ute, men det var bara skvitterregn medans solen samtidigt lös. Så det svalkade bara skönt! Nu ska jag duscha och göra mig klar för en ny dejt med Nadja och Mickan, middag på någon uteservering på stan:) Sen blir det utgång TJIHOO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0