Gult är inte fult

Dagens fynd:) Får lite ångest då jag jobbar dagtid mestadels, har inte hunnit vara på rean någonting! De dagar jag varit ledig har jag oftast legat i solen, gäller att passa på! ;D Gillar inte att va en blekfis. Jag slutade 5 idag så spurtade ner på stan med cykeln och hann kuta ett litet varv på stan. Värdelös rea måste jag säga, överallt!! Vet inte om de är jag som är försent ute? Hittade iallafall 2 fynd, på Gina! Tittade först på de gula linnet och tänke "herregud, hur kan man ha på sig nåt sånt", gick en sväng och kom sen tillbaka till linnet, då såg jag annorlunda på det och var iaf tvungen att ge det en chans att testas. Och WOLLA, 10 gånger finare på kroppen!:) (Dessutom 29kr!!) Sen fick även ett par svarta spetstrosor följa med hem, förbrukningsvara som sagt!

 

På tal om nåt annat, vet att det var sjukt länge sen jag skrev sist! Det går i perioder, ibland finns ingen inspiration och jobb och vänner känns som det enda man har tid att priortera ibland! Men nu.. har jag helt plötsligt fått nåt ryck igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0