Jag hjärta Kåvepenin

Jahapp var så illa som jag anade, som jag kände. Stod inte ut med smärtan imorse så jag bestämde mig för att åka till akuten, men hamnade på Ålidhems jourvård. Jag blev glatt överaskad över hur fort det gick!! Hade väntat mig att sitta där halva dagen, men allt som allt tror jag det tog en timme bara. Och alla var så himla trevliga!! Efter att jag fått reda på att jag har streptokoker så cyklade jag till apoteket på sjukhuset, i SPÖregnet, kunde inte ens hålla ögonen öppna, så ni kan ju gissa hur bra det gick att cykla.. På apoteket fick jag också veta att jag tydligen inte var ensam om att ha halsfluss, han sa att det var inne flera per dag och hämtade pencillin. Nu har jag iallafall tagit 1 tablett och redan efter 1,5 timme så känner jag skillnad! Kan iallafall svälja mitt saliv utan att gå under jorden av smärta! Så, jag ♥ kåvepenin. Tredje gången den finns som min räddning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0