Ponnyhästar

Liiiiiiiten häst som gillar att bli kliad under magen..

 

Var och red igår hos Lamia i Ansmark:) Har ju ridit större delen av mitt liv men slutade för 2-3 år sedan.. 2 år sen jag satt på en häst sist!! Helt sjukt hur mycket man kan sakna någonting! Förra veckan red vi en lugn runda men igår var vi ute med Mumin och Misty i skogen och galloperade och travade för fullt! Jag var nog lika lycklig som ponnyn! Varje gång Lamia tittade bak var de enda hon såg ett brett leende på mig, haha. Det var hur kul som helst men är gaaaanska mör i benen idag..

 

Hästar är underbara djur, så mycket kärlek de kan ge! Stora, fina djur, som man samtidigt ska ha respekt för.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0