Såhär på morgonkvisten

Nämn något som gjorde dig glad igår: De få soltimmarna som var 

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.. inte igår morgon dock, då låg jag desperat ute på balkongen för att få lite sol!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Dammtorkade?

Det sista du sa högt: "Hade bra, hej!"

Det senaste någon sa till dig: "Ha de bra, hejdå"

Det bästa du vet med en kille: Finns ju flera bästa grejer.. hans ögon, hans famn

Vad har du druckit idag: Vatten och oboy

Vad var det senaste du åt: Ett digestivekex med leverpastej, Yummiee

Vad var det senaste du köpte: Mjölk, jäst, smör och en banan

Kär just nu?: Neeej, men hade gärna kunnat va!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hmm ja, det måste jag säga att jag gör

Killar du faller för: Badboys.. inte någon svärmors dröm inte!

Sover du tungt: Nej, tyvärr! Nästan så att jag vaknar om det springer en myra över golvet..

Favoritklädsel: Mjukisaaar ♥

Favoritlåt just nu: Hej jag heter Linnea och har beslutsångest, skulle aldrig kunna välja en favorit. Men c'mon tiesto vs diplo hör jag gärna då humöret är på topp!

Vad gör dig glad just nu: Personer i min omgivning!

Vad ska du göra härnäst: Kleta lite smink i ansiktet och sen fara och jobba

Humör just nu: Seeg, har faktiskt inte riktigt kännt efter ännu

Sommarplaner: Jobb..... sen hinna njuta av den ledighet man har, sola och vara med vänner!

Vad är viktigast för dig: Att må bra och att vara med dom som får dig att må bra

Längtar du mest efter just nu: Att sitta på ett flyg till ett annat land

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0