12 tungpiercingar, inget hål i tungan..

Fick hem dethär i förrgår från Crazy Factory, 23 st tungpiercingar (12 är mina) och 1 piercing till mitt hål i örat. Helt sjukt billiga pieringar, de kostar mellan 3-40 kr ungefär, den dyraste jag beställde tror jag kostade typ 20 kr! Och det är bra kvalitee på dom också, finns olika material ex plast, kirurgisktstål. Varför de är så billiga är för att de tyska företaget beställer piercingarna billigt från Kina och säljer sedan vidare dom. Leverans tiden var bra också, tog ungefär 1 vecka innan jag fick paketet.

Problemet är ju då bara att jag inte har nåt hål i tungan. Så får vänta 1-2 månader innan jag kan använda piercingarna, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0