Börjar ta form

Tyget ser oranget ut men är egentligen mycket mer knallrött!

En lång tråkig söndag var tvungen att fyllas med något att göra. Tog tag i att sy på den röda regnjackan, börjar faktiskt se ut som ett plagg nu! Men jag har lärt mig att man måste ta en paus då och då, har en tendens att göra fel och slarva annars. Och att sy stickning efter stickning som ska vara bredvid alla sömmar är sjukt långtråkigt..

 

Känner också av att jag börjar bli förkyld, inte okej. Mina halsmandlar är äckliga och kroppen värker. Men det stoppar mig ändå inte från att träna ikväll! Får ta smällen efteråt istället.. Sen imorgon och på tisdag blir det full dag med jobb och skola så det är bara att bita ihop:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0