Bra start på dagen



Har precis kommit hemhem och käkat en braka frukost! Jordgubb/smultron yoghurten är jättegod, den är både syrlig och söt. Gillar Norrmejeriets yoghurtar för de är så krämiga, inte  blaskiga som många andra sorter är.

Sen blev det favoritpålägget på mackan, leverpastej och smörgåsgurka! Hade en kvist persilja på också, persilja innehåller jättemycket järn som är jättebra för oss tjejer/kvinnor!

Igår hade jag fullt upp hela dagen, jag, Josefine och Jocke prickade av alla stadsdelar i Umeå. Vi var bla på Mediamarkt där jag skulle klaga på att min kamera inte fungerade som den skulle. De kunde hitta vad som var felet så jag fick gå och hämta en sprillans ny kamera i hyllan. Lika bra var väl de. Valde en annan kamera i samma prisklass istället för att ta en likadan då jag var rädd att den skulle stula som den andra. Sen blev det ganska mycket tjafs med betalningen osv, snåla jävlar dom där! Tur jag hade Jocke med mig som kunde dedär med att argumenta. Lång historia.. men blev inte så taggad på att handla där fler gånger! Dom glömde tillochmed stoppa i kameran i lådan och det märkte inte jag förens vi var i bilen påväg därifrån, snopen hade man blivit om man kom hem utan.

Nu har jag iaf en fungerande kamera som man kan ta vanliga bilder med. Blev en Olympus T-100, duger hur bra som helst för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0