Brun utan sol

 

Har precis kletat in mig i denna! Fick för någon månad sen för mig att testa den, vet folk som använt den och tyckt den varit bra både för att få lite färg och för att bli mjuk. Den ska gradvis bygga upp en solbrun färg vilket jag tycker stämmer litegrann, man ser lite brunare ut. Det som är bra med den är att man inte blir fläckig, bara man är noga med att "massera" in den i huden och även skrubba kroppen när man duschar för att få bort död hud som färgen lättare fastnar i. Också smart att tänka på är att låta krämen dra in i huden innan man tar på sig kläder annars kan vita kläder bli lite bruna.


Alla gillar olika, men jag rekommenderar den iallafall!:)

Billig är den också, runt 50-60kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0