Fina tyger, mycke inspiration, beslutsångest & lite tid..

Kikade förbi Ohlssonstyger idag och hittade jätte mycket fina tyger! Det är alldeles fööööör mycket jag vill sy! Det fanns flera pälstyger för 99kr/m och 40% rabatt på det, hur billigt är inte de! Kunde inte bestämma mig vilken av pälstygerna jag skulle välja men när jag bestämt mig så ska jag köpa tyg och sy en jacka i troligtvis samma mönster som regnjackan, gillar modellen på den!

Sen så tar jag ju studenten snart..!! ( :D ) och vill sy en klänning till det också, har funderat ut hur jag vill att den ska se ut men kan inte bestämma vilket tyg jag ska sy den i heller.. Ingenting ovanligt att jag har beslutsångest..

Och till sist så hittade jag massa vindpoplin i olika färger (regnjacketyg) som jag vill sy fler regnjackor i. Fanns massa snygga färger som röd, silver, mörkblå, brun osv.. Jag har så mycket inspiration men gäller bara att få tid (göra sig tid..) till att sy!

Nu iväg på funktionsträning, taggad!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ha så kul med morsan min på träningen ;)

2011-03-01 @ 18:55:16
URL: http://josefinehammarstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0