För hår och intim!

 

Känner en tjej som säljer produkter för Oriflame så fick bli testkanin för några av de produkterna! Flaskan till vänster är en intimtvätt med lugnande mjölksyra som alla bör tvätta sig med. Hon har använt den länge och rekommenderade den så jag köpte flaskan som bara kostade 49kr. Flaskan till höger är en spray som ska reparera slitet och skadat hår. Man sprayar på den på kvällen och kammar eller sköjer ur den på morgonen. Har inte hunnit testa den ännu men ska använda den några gånger och se hur den funkar!

 

Under alla mina tidigare tonårsår som blondin blev mitt hår väldigt slitet. Men efter att jag färgade håret brunt, började tvätta det så sällan jag kan (ca 2 gånger veckan), använder plattång så lite som möjligt och aldrig hårfön så har håret blivit helt annorlunda! Jag tänker också på att använda hårsnodd med "metallbitar" på så sällan det går då det nöter på håret. Och efter att Josefine sa att hon hört att det är bra att sova med fläta så har jag börjat med det också.. jag är ju en sån som går på det mesta :P Men det känns då som att det är mindre ruffsigt på mornarna!


Kommentarer
Postat av: Syedjasmine

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2011-11-08 @ 08:29:25
URL: http://syedjasmine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0