För idag är det Nadjas födelsedag!

 

Idag fyller Nadja hela 19år! Grattiiiis! Det firades igår, med roligt sällskap och utgång på Olearys :) Inte länge kvar tills man själv fyller 19, säger bara herregud vad tiden går undan. Kändes som det var igår jag fyllde 18.  Och snart var detta Sportlov över också. Har väl inte hunnit med så mycket mer än att jobba. Men jag klagar inte, bara bra att man får jobba!

Kameran jag fick ny förra lördagen började jävlas igår. Så typiskt!! Den hängde sig två gånger så att man blev tvungen att ta ut batteriet och starta om. Känns inte som att en ny kamera ska göra så? Jag sa igår att om den skulle hänga sig en gång till så skulle jag gå tillbaka med den. Men den skötte sig, tur! För jag hade inte varit den trevligaste kunden om jag kom tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0