Går & lägger mig med älsklingen



Spikmattan används för smärtlindring, avslappning, sömnproblem, träningsvärk mm. Spikmattan kan lindra rygg- och nackproblem, stelhet, stressrelaterade symtom, kronisk värk, frusen skuldra, huvudvärk, fibromyalgi mm.


Hittade mycke intressant fakta om användning, verkan osv om spikmattan HÄR

Jag älskar smikmattan! Första gången jag testade tyckte jag det var lite obehagligt, men det berodde väl på att det var en helt ny känsla. Ryggen blir helt varm vilket är det sköna! För mig funkar det bra att ligga på den då jag har huvudvärk eller ont i ryggen. Det svider lite både när man ligger på den och efteråt men det vänjer man sig snabbt vid. Vad jag har lärt mig så ska man ligga på den ca 15-20 minuter åt gången, inte mer än en gång om dagen. Så tyvärr får jag inte sova på den.. Attans..

Kommentarer
Postat av: Jeny

Hehe min säng, min spikmatta, JAG SAKNAR DOM!!!

2011-03-08 @ 09:08:46
URL: http://metaljeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0